Skuteczność smyczy reklamowych

Każdej firmie zależy, żeby wypromować swoją markę. Gadżety reklamowe powinny być dobra nie tylko do potencjalnych odbiorców naszych usług, ale także z głową. Mają one nie tylko przyciągnąć potencjalnego klienta, ale sprawić, żeby został z nami na dłużej.

 

Gadżetami reklamowymi mogą być drobne przedmioty, które klienci dostają w prezencie. Na przedmiocie powinno się znajdować logo firmy i krótkie informacje, które zostaną przez nas zapamiętane. Najpopularniejszymi gadżetami są smycze reklamowe, gdyż można je zabrać wszędzie. Ponadto, na pewno nie zgubią się nam w torebce bądź w plecaku. Potrafią one być także nośnikiem informacji. Wystarczy, że wybierzemy się do sklepu i już większość informacji przekazywana jest dalej. Znaczna większość z nas ma do smyczy przyczepioną odpowiednia kartę danego sklepu, gdzie zbieramy punkty z różnych produktów. Dlatego nie powinno się lekceważyć znaczenia gadżetów. Smycze także często dopinamy do telefonu czy też innych rzeczy. Dzięki temu informacja o danej firmie wciąż jest w ruchu. Można też przeprowadzić ankietę, co sądzimy na temat danego produktu. Ułatwi to zdecydowanie dobranie odpowiedniego gadżetu firmowego.

 

Smycz reklamowa znajduje zastosowanie praktycznie wszędzie. Można ją dopiąć do kluczy, telefonu komórkowego czy też zamka błyskawicznego. Stosowana jest także na licznych konferencjach, które stanowią idealne dopasowanie do identyfikatora. Warto także zaobserwować reakcję na smycz, którą dostała dana osoba. Sukcesem można nazwać to, jeśli potencjalny klient nie wyrzuci jej po kilku minutach do kosza. Warto wiedzieć, że nie wszystkie informacje muszą się na niej znaleźć. Kluczem do sukcesu jest tutaj zachowanie prostoty, wystarczy tylko nazwa firmy, logo i adres strony internetowej. Gadżet nie powinien być przeładowany informacjami, gdyż nie wygląda to zbyt estetycznie. Klienci także nie będą już tak chętnie z niego korzystać. Produkt powinien być przede wszystkim dopasowany do grupy klientów i być zgodny z profilem działalności firmy. Firmom także powinno zależeć, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *