NEWSY

Tłumaczenia specjalistyczne niemiecki Warszawa – profesjonalne wsparcie dla firm

Język niemiecki to jeden z najpopularniejszych języków obcych w Polsce. Znajduje się na liście szkolnych przedmiotów, dlatego jego znajomość na poziomie komunikatywnym deklaruje spora część naszych rodaków. Jednak znajomość jedynie podstaw języka obcego to zdecydowanie za mało w przypadku spraw formalnych, a tym bardziej biznesowych. W takim przypadku konieczna jest pomoc profesjonalisty.

 

Prowadzenie interesów z firmami z krajów niemieckojęzycznych: Niemcami, Austrią, Szwajcarią czy Wiedniem wymaga załatwiania wielu formalności, tłumaczenia pism, umów czy innego rodzaju dokumentów, dlatego bez biegłej znajomości języka nawiązanie długofalowej współpracy może nie być możliwe. W biznesie międzynarodowym nie ma miejsca na takie błędy i wynikające z nich niedomówienia. Tak więc stałe wsparcie profesjonalnego tłumacza jest w takim przypadku koniecznością.

 

Czym są tłumaczenia specjalistyczne w biznesie?

 

Mówiąc bardzo ogólnie, do biznesowych tłumaczeń specjalistycznych możemy zaliczyć wszelkiego rodzaju dokumenty stricte związane z branżą, m.in. instrukcje obsługi, specyfikacje techniczne produktów, różnego rodzaju receptury, a także wszystkie inne dokumenty, które wymagają specjalistycznej wiedzy w danym zakresie. W takich tłumaczeniach liczy się rzetelność i skrupulatność, które pozwolą wyeliminować nawet najdrobniejsze błędy, dlatego tak ważne jest, by tłumacz był prawdziwym profesjonalistą.

 

Więcej na ten temat można znaleźć tutaj: tłumaczenia specjalistyczne niemiecki Warszawa

Inwestycje w hotele – aspekty, na które musisz zwrócić uwagę

Inwestycja w hotel stanowi interesującą formę lokowania kapitału. Pojęcie to powstało w USA i szybko zostało zalegalizowane na terenie całej Europy Zachodniej. Obecnie metoda ta cieszy się niezwykłą popularnością, a zainteresowanie nią wzrasta również w naszym kraju. Dzisiaj dowiemy się, czym dokładnie jest inwestycja w hotel i na jakich zasadach się ona odbywa. Podpowiemy także, na co należy zwrócić uwagę, decydując się na ten sposób lokowania kapitału?

 

Na czym polega inwestowanie w hotele?

 

Inwestycje w hotele stanowią duży kompleks nieruchomości, który podzielony jest na poszczególne posiadłości. Tworzony jest początkowy zbiór jednostek mieszkalnych,  które są wykupywane na własność przez prywatnych inwestorów. Nakładca staje się właścicielem wykupionego lokalu, czyli wspólnego obiektu i tym samym może korzystać z niego wedle własnych potrzeb. Pod swoją nieobecność każdy właściciel może odpłatnie wynajmować posiadłość osobom trzecim,  czerpiąc z tego zyski,  które oscylują w granicach od 3 do 7% rocznie.

 

Zyski z inwestycji

 

Model inwestowania w hotel jest oparty o koniugację, dlatego trzeba pamiętać, że zysk z niego nie jest w pełni zagwarantowany. Niemniej w umowie o zakup powinien znaleźć się zapis dotyczący gwarancji zysków, a także wypunktowania, które dotyczą procedur w sytuacji, gdy docelowe inwestycje  nie gwarantują odpowiednich przychodów. W idealnej umowie na inwestycję w hotel to operator powinien ponosić koszty nieopłacalnej inwestycji i wypłacić inwestorowi gwarantowane środki. To właśnie dlatego wybierając nieruchomość, należy kierować się jej umiejscowieniem. Przede wszystkim należy sprawdzić lokalizację obiektów i zainwestować kapitał w tę, która jest popularna wśród turystów. Systematyczne obłożenie daje większą gwarancję zysku.

Dlaczego ochrona danych osobowych jest tak bardzo istotna?

W dzisiejszych czasach Polacy przykładają coraz większą wagę do tego, jakie dane udostępniają w internecie. Duża też w tym zasługa RODO, które wprowadziło szereg korzystnych zmian. Jakie wymogi muszą więc spełniać przedsiębiorcy, by wszystko odbywało się zgodnie z prawem?

 

Czego RODO wymaga od firm przetwarzających dane osobowe?

 

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych weszło w życie 25 maja 2018 roku. Funkcjonuje więc już od ponad roku. To pierwsze w historii rozporządzenie, które tak restrykcyjnie podchodzi do kwestii ochrony danych osobowych. W pierwszych tygodniach funkcjonowania RODO budziło strach we wszelkiego rodzaju firmach i instytucjach. Mało kto bowiem był w stanie poprawnie zinterpretować jego przepisy. W efekcie czego  dochodziło do absurdalnych sytuacji, gdy pacjentów do lekarza wywoływano za pomocą ciągu cyfr, a nauczyciele bali się wywieszać prac dzieci na szkolnych korytarzach. Co tak naprawdę zmieniły przepisy RODO? Przede wszystkim objęły swym zasięgiem wszystkie przedsiębiorstwa oraz organy administracji publicznej. W ten sposób każda firma, począwszy od jednoosobowej działalności gospodarczej, a kończąc na wielkich korporacjach, musiała dostosować się do nowych wymogów. Jeśli by tego nie uczyniła, musiałaby się liczyć z bolesnymi sankcjami finansowymi. Mogą bowiem one sięgać nawet 20 milionów euro lub nawet 4% rocznego obrotu. Co najważniejsze, RODO dało każdemu człowiekowi prawo do wglądu, zmiany i trwałego usunięcia udostępnionych danych osobowych. Jeśli dojdzie do jakiegoś naruszenia i wykorzystania ich niezgodnie z prawem, to do odpowiedzialności pociągnięty jest szef danej firmy czy instytucji.

 

Ochrona danych osobowych – jakie zmiany wprowadzić w firmie?

 

Czytając ten tekst pewnie wielu czytelników zastanawia się, w jaki sposób wdrożyć te zmiany lub czy aby na pewno wszystko mamy w papierach w porządku. Tego rodzaju wątpliwości mogą nam pomóc rozwiać specjaliści. Kancelarie prawne oferują bowiem pomoc w tym zakresie. Jedną z nich znajdziesz chociażby pod tym linkiem https://www.kancelaria-ciesielski.pl/rodo-2018/. Pomoc ta składa się z dwóch etapów. Pierwszym z nich są szkolenia dla pracowników, które łączą w sobie część teoretyczną i warsztatową. Dzięki temu są one skuteczne i przystępne dla odbiorców. Drugi etap natomiast to przeprowadzenie audytu, który sprawdzi, czy ochrona danych osobowych w firmie prowadzona jest zgodnie z prawem. Kancelaria zasugeruje nam też wdrożenie konkretnych procedur i opracowanie pełnej dokumentacji. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że ochrona danych osobowych w firmie jest prowadzona zgodnie z przepisami RODO. W ten sposób możemy być spokojni o przyszłość firmy i możemy skupić się na dalszym jej rozwoju, bez obaw o ewentualne kary finansowe.

Michał Kołtyś – trener motywacyjny

Nie ma wątpliwości co do tego, że Michał Kołtyś zasługuje na miano biznesmena sukcesu i trenera motywacji. Mimo tego, że coraz więcej współczesnych biznesmenów się tak tytułuje,  to właśnie Michał Kołtyś wyróżnia się z tego grona, dzięki wiedzy i doświadczeniu, popartych licznymi  sukcesami. Jest to osoba niezwykle utalentowana,  która charakteryzuje się ogromną intuicją w  biznesie. Dowodem tego są obejmowane przez niego stanowiska. Jest On nie tylko biznesmenem, ale przede wszystkim przedsiębiorcą,  inwestorem,  coachem biznesowym,  a także obecnym prezesem zarządu w firmie Investorius.

 

Czego możesz nauczyć się od Michała Kołtysia?

 

Michał Kołtyś organizuje spotkania motywacyjne, podczas których prezentuje ogólną wiedzę o biznesie, a także o tym, jak go prowadzić. Podpowiada przede wszystkim, jakimi zasadami się kierować podczas otwierania swojego  biznesu. Warto wiedzieć, że podczas budowania swojej kariery, można inspirować się konkretnymi osobami, które osiągnęły wiele w sferze biznesowej, ale nie można ich naśladować. Michał Kołtyś jest inspiracją dla wielu. To właśnie On pokazał, jak zbudować swoją pozycję, a także, jak efektywnie rozwijać swój biznes, który przynosi konkretne zyski. W końcu jest to osoba, która zarobiła swój pierwszy milion jeszcze w trakcie studiów. 30

 

 

Michał Kołtyś jest aktywny zawodowo już od ponad 20 lat. Celem spotkań,  które prowadzi jest motywacja do rozpoczęcia przygody z własną działalnością i stania  się poważnym przedsiębiorcą. Skupia się jednak nie tylko na biznesie. Michał Kołtyś przekazuje także wiedzę na temat tego,  jak dążyć do swoich marzeń, a także jak pokierować swoim życiem,  by było ono satysfakcjonujące. Podpowiada również, jak poprawić relacje z partnerem i mieć w nim oparcie.

 

 

Na spotkaniach z Michałem Kołtysiem  można usłyszeć wiele cennych i konkretnych informacji oraz rad, które przynoszą pozytywne zmiany. Pomaga podjąć decyzje,  które dotyczą sfery całego życia, by było ono szczęśliwe i satysfakcjonujące.

Pompy zatapialne do odwadniania

 

Realizacja prac związanych z odwadnianiem, przede wszystkim w budownictwie, wymaga posiadania odpowiedniego sprzętu. Firmy budowlane, narażone na konieczność realizacji tego typu prac, powinny być wyposażone w odpowiedniej klasy pompy zatapialne do odwadniania. Pozwolą one sprawnie i szybko odpompować wodę opadową z wykopów. Zapewnią także ich osuszenie w przypadku uszkodzenia linii wodociągowej w toku realizacji wykopów. Generalnie rzecz biorąc, tego typu przedsiębiorstwa, powinny odpowiednie pompy zatapialne posiadać na wyposażeniu. W pozostałych przypadkach, wystarczające będzie korzystanie z wypożyczalni pomp zatapialnych.

 

Gdzie potrzebne są pompy zatapialne?

 

Warto sobie tutaj wyszczególnić przypadki, w których przedsiębiorcy, koniecznie będą musieli posiadać własna pompę zatapialną. Zdecydowanie najczęściej będą to firmy zajmujące się realizacją prac związanych z budową domów, parkingów, podjazdów brukowanych, chodników, dróg i autostrad. Także firmy realizujące prace związane z budową i renowacją sieci wodociągowych oraz kanalizacyjnych. Wszędzie tam, gdzie będziemy mieć do czynienia z wykopami ziemnymi narażonymi na zalewanie w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń.

 

Pozostali przedsiębiorcy budowlani, raczej nie potrzebują posiadania tego typu urządzeń na stanie. W zupełności wystarczy, jeśli pompy zatapialne do odwadniania będą wypożyczać w razie zaistnienia takiej konieczności. Warto więc pamiętać o tych kwestiach, aby od razu niepotrzebnie nie inwestować w kosztowne urządzenia, które mogą się okazać absolutnie zbędne w przypadku wielu przedsiębiorstw budowlanych.

 

Zakup i eksploatacja pompy zatapialnej

 

Oczywiście w kwestii zakupu pompy zatapialnej, należy być zdecydowanie ostrożnym i uważnym. Szczególnie jeśli zdecydujemy się na pompę z rynku wtórnego. W takich przypadkach pozbawieni jesteśmy gwarancji i jak coś by miało się uszkodzić, niestety, ale koszty będziemy ponosić sami. O wiele lepszym rozwiązaniem będzie zakup pompy zatapialnej prosto od autoryzowanego dostawcy producenta. W takim przypadku, dostawca będzie także profesjonalnym doradcą. Zbierze niezbędne informacje na temat najczęściej realizowanych robót i dobierze odpowiednią pompę zatapialną. Dzięki temu, iż będzie to dostawca autoryzowany, będziemy mogli liczyć na pełną obsługę serwisową w zakresie gwarancji, jak również po jej upływie.

 

Możemy więc powiedzieć, iż pompy zatapialne do odwadniania, najlepiej pozyskiwać bezpośrednio od dostawcy, jako urządzenia zupełnie nowe. Pozwoli to na lepszą i sprawniejszą eksploatację. W razie zaś jakichkolwiek problemów z urządzeniem, zawsze możemy liczyć na naprawę w ramach gwarancji oraz pełną, profesjonalną opiekę autoryzowanego dostawcy. Jest to opcją na pewno bardziej korzystną niż w przypadku zakupu pomp zatapialnych z rynku wtórnego, aczkolwiek, jeśli ktoś dobrze się na tym zna, to może i tak zakupić dobrej klasy, sprawną i wydajną pompę zatapialną.

Zbiorniki na paliwo Kingspan

Zbiorniki na paliwo to odpowiednia droga do oszczędności w swojej firmie bądź gospodarstwie rolnym. Oszczędności cechują się tym iż jesteśmy w stanie zaoszczędzić pieniądze na kupnie paliwa w dużej ilości w cenie hurtowej oraz oszczędność czasu za sprawą wyeliminowania długo trwałego dojazdu na stacje paliw głównie przez maszyny rolnicze. Oszczędzając na paliwie, jesteśmy w stanie zainwestować pieniądze w inne przydatne rzeczy.

Polecana firma wśród producentów zbiorników na paliwo

Zbiorniki na paliwo Kingspan to ponad 40 lat doświadczenia w produkcji oraz wytwarzaniu nowoczesnych rozwiązań pozwalających na odpowiednie przechowywanie bądź transportowanie oleju napędowego. Dana firma zapewnia nowoczesne rozwiązania składowania materiałów w dużych ilościach oraz opcje kontroli, dzięki której otrzymamy zwrot z inwestycji. Każdy zbiornik marki Kingspan jest skonstruowany solidnie oraz ergonomiczne pod względem przechowywania oleju napędowego.

Firma zajmująca się sprzedażą zbiorników na paliwo

Lss Global jest to renomowana firma zajmująca się sprzedażą zbiorników na paliwo renomowanych firm Fortis, Kingspan, Swimer, Tango-oil. Oferta skierowana jest dla każdej firmy oraz gospodarstwa rolnego gdzie potrzeba mobilnego bądź stałego zbiornika na paliwo na własnej posesji niwelując straty w dojeździe na stację paliw, oraz oszczędności pieniężne. Wybierając zbiorniki z tej firmy, mamy pewność, że są zgodne z prawem w Polsce oraz posiadają certyfikaty bezpieczeństwa, oraz długo żywotności. W ofercie posiadają zbiorniki o pojemności od 1200 litrów, aż do 10 000 litrów. Natomiast jeśli klient potrzebuje innej pojemności zbiornika, pracownicy firmy są w stanie doradzić opcjonalne rozwiązania dla twojej firmy. Zaoszczędzone pieniądze na kupnie hurtowo paliwo sprawią, że szybko zwrócą się pieniądze zainwestowane w zbiornik paliwa.

 

Zadzwoń:

+48 690 58 58 58

Zobacz stronę:

https://lssglobal.eu/pl/promotions
Zbiorniki na paliwo Kingspan

Dojazd:

 

Szafy biurowe metalowe – sprawdź które wybrać

 

Prawidłowe funkcjonowanie firmy zależy od wielu składowych. Liczą się przede wszystkim ludzie, system zarządzania, ale i narzędzia, które wykorzystujemy do pracy. Na co dzień nie zwracamy uwagi na to, jak ważne jest prawidłowe zagospodarowanie biura. Podobnie, jak w zakładzie napraw samochodowych mechanik musi mieć odpowiednio poukładane narzędzia, tak również w biurze wszystkie segregatory, teczki i dokumenty powinny mieć swoje z góry ustalone miejsce. To wszystko rzutuje na wydajność pracy! Wszyscy doskonale widzą, że w bałaganie ciężej się odnaleźć, dostęp do kluczowego na ten moment dokumentu może zająć dłużej, a przecież dzisiaj czas jest największa wartością. Na całe szczęście istnieją specjalnie szafy biurowe metalowe, które nie tylko pozwolą zawładnąć nad porządkiem w papierach, ale także zapewnią im bezpieczne schronienie.

 

Bezpieczne metalowe szafy biurowe

 

Kwestia bezpieczeństwa nie została tutaj poruszona bez powodu. W niektórych firmach obraca się dokumentami, które nie powinny wpaść w niepowołane ręce. Nie mówiąc już o ściśle tajnej dokumentacji, co do której nawet przygotowano rygorystyczne zasady przechowywania. Kupując szafy biurowe metalowe, można wybrać modele zamykane na klucz bądź zamki elektryczne. Wtedy uzyskuje się pewność, że tylko osoby do tego wyznaczone będą miały wgląd w dokumentacje, a w razie włamania przedmioty zamknięte wewnątrz, nie opuszczą bezpiecznego schronienia.

 

Szafy metalowe biurowe produkowane są w różnych wersjach, aczkolwiek jeżeli ktoś kładzie szczególny nacisk na bezpieczeństwo, będzie mógł nawet wybrać jedna z szaf pancernych, których bezpieczeństwo porównywane jest do tego, które oferują sejfy.

 

Szafy biurowe dopasowane do potrzeb

 

Tego typu meble najczęściej produkuje się na specjalne zamówienie klienta, dlatego wymiary nie stanowią problemu. Można dopasować szafę metalową biurową do możliwości, jakie stwarza pomieszczenie. Bardzo często tego typu meble wykorzystuje się w archiwum, czyli specjalnym pokoju, gdzie przechowuje się dokumenty. Aby usprawnić pracę w takim miejscu, warto rozsądnie zaprojektować przestrzeń. Ważny jest łatwy dostęp, ale i prawidłowe oznaczenia. Niezwykle funkcjonalne szafy biurowe metalowe są przystosowane do przechowywani segregatorów i teczek o wszystkich popularnych rozmiarach. Dodatkowo można je oznaczyć tak, aby pracownicy od razu wiedzieli, co jest w środku.

 

Ognio- i wodoodporne szafy biurowe

 

Warto zwrócić uwagę na fakt, że pancerne szafy metalowe biurowe są także odporne na wodę i płomienie. Oczywiście nie życzymy nikomu pożaru ani powodzi w jego biurze, aczkolwiek takie przypadki niestety się zdarzają. To właśnie dlatego warto szczególnie te cenne dokumenty umieścić w odpowiednio zaprojektowanej przechowalni, która ochroni je nawet na wypadek kataklizmu.

 

Sprawdź: https://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/szafy-metalowe/szafy-biurowe-metalowe/

Program do Zarządzania Firmą – Czy warto zainwestować?

 

Zarządzanie własną firmą to duże wyzwanie i odpowiedzialność. Wymaga to wiele pracy, uwagi i zdolności do monitorowania licznych procesów jednocześnie. Nic dziwnego, że wielu przedsiębiorców decyduje się sięgać po pomoc w postaci profesjonalnego Programu do Zarządzania Firmą.

 

Czy Program do Zarządzania Firmą to dobra inwestycja?

 

Współczesna technologia znacząco ułatwia nam codzienne funkcjonowanie, nie inaczej jest również w kwestiach zawodowych. Dobry Program do Zarządzania Firmą ułatwia organizację pracy, porządkuje obieg dokumentów, a także monitoruje procesy zachodzące w przedsiębiorstwie. Świetnie sprawdza się w sektorze produkcji i sprzedaży, stanowi duże wsparcie w prowadzeniu magazynu oraz księgowości. Odpowiednie oprogramowanie przyczynia się więc do poniesienia jakości pracy, realizowaniu zleceń w terminie, wdrażaniu nowych rozwiązań.

 

Najczęściej Programy do Zarządzania Firmą oparte są na modułach. Specjalnie przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa ma na zadanie ustalić jakie moduły są najlepsze, by usprawnić funkcjonowanie firmy. Na rynku dostępnych jest wiele programów tego typu, a dobór najodpowiedniejszego wcale nie jest taki prosty. Decyzja zawsze powinna być podjęta indywidualnie, w oparciu o potrzeby firmy. Warto zwrócić także uwagę na kompleksowość i elastyczność takiego systemu, bowiem część programów nie nadąża za zmianami zachodzącymi na rynku i w przedsiębiorstwie. Jednym ze sprawdzonych narzędzi jest VENDO.ERP.

 

VENDO.ERP – dlaczego warto rozważyć ten system?

 

VENDO.ERP to program zintegrowany i wszechstronny, dzięki czemu stanowi jedną z najlepszych propozycji na rynku. Użycie tego systemu gwarantuje usprawnienie szeregów procesów, takich jak ewidencja, planowanie, zarządzanie informacją, kontrola realizacji zadań, optymalizacja wydatków i obniżanie kosztów produkcji. Skutecznie automatyzuje poszczególne czynności, co przekłada się na 100 procent kontrolę w kwestii realizowanych w firmie zadań.

 

VENDO.ERP jest godny polecenia, nie tylko ze względu na efekty, które pozwala uzyskać. Jako narzędzie łatwo dopasowuje się do struktury organizacji, jest prosty w użytkowaniu, zachowując jednocześnie elastyczność, dzięki której można rozbudować z czasem jego funkcjonalność. Z łatwością integruje się z innymi systemami, co pozwala skuteczniej zarządzać zachodzącymi w firmie procesami. Tworzy także kopie zapasowe danych. Pozostaje również zgodny z obowiązującymi przepisami. Po więcej szczegółów warto wejść na stronę producenta: https://www.cfi.pl/.

 

Zarządzanie firmą bywa dużym wysiłkiem, odpowiednie programy mogą skutecznie usprawniać i ułatwiać pracę całego przedsiębiorstwa, podnosząc produktywność pracowników i jakość produktów. Pomagają także podnosić dochód przedsiębiorstwa, a także przynieść satysfakcję z sukcesu odniesionego na rynku.

 

 

Lodowisko mobilne – dlaczego warto je wynająć?

Lodowiska stały się w ostatnich latach niemalże stałym elementem miejskiego krajobrazu. Z roku na rok takich obiektów przybywa, dzięki czemu ta forma aktywności zyskuje wciąż na popularności. Jakie lodowisko mobilne będzie najlepszym rozwiązaniem?

 

Dlaczego lodowiska mobilne są popularne?

 

Miasto coraz odważniej propagują zdrowy tryb życia. Siłownie na świeżym powietrzu, pokazy fitness, czy festiwale biegowe to tylko kilka możliwości zarażenia mieszkańców aktywnością fizyczną. Do takich rozwiązań zaliczają się także sezonowe lodowiska. Ta typowo zimowa forma ruchu jest coraz bardziej popularna w naszym kraju. Świadczy o tym chociażby rosnąca liczba lodowisk. Już w 2015 roku  w Polsce było 250 lodowisk. To zasługa chociażby projektu „Biały Orlik”, który skutecznie zachęcał do uprawiania łyżwiarstwa między 2010 a 2012 rokiem. O popularności jazdy na łyżwach może chociażby świadczyć tworzenie lodowisk na płycie Stadionu Narodowego w Warszawie. W każdym mieście mobilne lodowisko staje w najchętniej uczęszczanych przez mieszkańców punktach. Dzięki temu są łatwo dostępne dla wszystkich. Najczęściej takie obiekty znajdziemy w okolicy galerii handlowych, kina, starówki, czy obiektów sportowych. Lodowisko mobilne to także dodatkowa powierzchnia reklamowa, na której miasto może całkiem nieźle zarobić.

 

Lodowisko mobilne – co decyduje o jego prawidłowym działaniu?

 

Obiekty te pracują zazwyczaj w zróżnicowanych warunkach. O ile na krytych lodowiskach panuje zazwyczaj ta sama temperatura, to na tych mobilnych wszystko zależy od pogody. Dlatego tak istotny jest system chłodzenia obiektu. Skuteczny system opiera się o wysokiej jakości agregat chłodniczy. To on umożliwia utrzymanie odpowiedniej temperatury tafli lodu, co zapewnia komfortowe korzystanie ze ślizgawki. Czynnikiem chłodzącym w tym układzie jest glikol, czyli alkoholowy roztwór wodny o temperaturze -12 stopni Celsjusza. System chłodzący ślizgawkę znajduje się pod betonową płytą, za której zmrożenie odpowiada. Tafla lodu natomiast będzie stabilna termicznie, jeśli jej powłoka będzie wynosić przynajmniej pięć centymetrów. W tym celu polewa się ją regularnie wodą, by ta zamarzła i utworzyła ową taflę. Zabieg ten może trwać nawet kilka dni. Lodowisko mobilne narażone jest także na podmuchy wiatru, które mogą doprowadzić do wylizywania lodu. Objawia się to powstaniem folii wodnej na tafli, która jest nieprzyjemnym zjawiskiem dla osób korzystających ze ślizgawki. Na szczęście firmy wynajmujące akie obiekty gwarantują całodobowy serwis, który gwarantuje właściwe funkcjonowanie mobilnego lodowiska. Jedno z takich przedsiębiorstw znajdziesz w tym miejscu http://www.ras-lodowiska.pl/produkt/sprzedaz-lodowisk-mobilnych/. Lodowisko mobilne może funkcjonować przez cały sezon, dzięki czemu przyniesie miastu zyski. Stanie się także dodatkową atrakcją zarówno dla mieszkańców, jak i turystów.