Wybór gadżetu reklamowego może z pozoru być trudne, ale w rzeczywistości takie nie jest. Powinniśmy postawić nie tylko na przedmioty praktyczne, ale także drobne, które sprawdzą się podczas codziennego użytku, jak na przykład kubki.
Kto nie lubi pić kawy? Z kubka można pić także inne naboje, które kojarzą się z daną firmą. Wzory i kolory stały się coraz bardziej oryginalne. Przykładowe kubki z nadrukiem z logo firmy można znaleźć na dniach otwartych, gdzie klienci są zapoznawani z profilem działalności firmy, a ponadto są wręczane upominki. Nawet podczas spożywania posiłku kubek z nadrukiem przypomina nam o firmie. Kubek jest bezpiecznym upominkiem, który ciężko będzie nam wyrzucić oraz żal nie korzystać z niego danego dnia. Kubek także może być nośnikiem reklamy naszej firmy, zabierając go chociażby do pracy lub korzystając w domu. Domownicy także widzą nazwę firmy wraz ze stroną internetową. Można uznać, że w ten sposób gadżet stał się nie tylko użyteczny, ale spełnił swoją rolę reklamową. Warto inwestować w gadżety reklamowe, gdyż promowanie marki nie powinno się odbywać tylko za pomocą kampanii.
W każdej firmie podejście do gadżetów firmowych jest inne. Znajdą się także sceptycy, którzy sądzą, że takie promowanie nie przynosi żadnych korzyści dla firmy. Jest to błędne myślenie, gdyż każde działanie reklamowe przynosi większy bądź mniejszy zysk, w tym przypadku zainteresowanie potencjalnych klientów. Rzadko się zdarza, że wyjdziemy na tym na zero. Oczywiście można sądzić, że prawda leży gdzieś pośrodku, może przynieść korzyści, jak i straty. Takie działanie można porównać do skutecznej kampanii reklamowej. Słaba jakość przekazu nie przynosi zadowalających korzyści, podobnie jest z gadżetami firmowymi. Kubek powinien być zatem dobrej jakości, jak sam nadruk. Oferując upominek niskiej jakości, niestety sami możemy sobie wystawić nieświadomie negatywną opinię. Dlatego warto pamiętać, że dobra jakość gadżetów wzbudza zainteresowanie odbiorcy, a co za tym idzie – naszych usług, które proponuje firma.
- Profesjonalne usługi księgowe – klucz do sukcesu biznesowego - 7 września 2023
- Ewolucja programowania low-code, czyli skracanie drogi do tworzenia oprogramowania - 25 sierpnia 2023
- Metodyka Kanban – skuteczny sposób zarządzania projektem - 11 lipca 2023