Gastronomia to bardzo popularna branża wśród wielu przedsiębiorców, ale w końcu nie ma w tym nic dziwnego. Tak samo jak ludzie zawsze będą korzystali z hoteli ze względu na potrzebę snu, tak samo zawsze będzie istniała konieczność pożywienia się, przez co właściciele restauracji zawsze będą mieli swoje mniejsze lub większe grono klientów.
Branża ta znana jest również z ogromnej konkurencji, która często dopuszcza się nieczystych zagrań takich jak wystawianie fałszywych opinii w Google. Bardzo wiele osób zanim wybierze się na posiłek do danego miejsca, w pierwszej kolejności sprawdza, czy inne osoby oceniły restauracje pozytywnie. Z tego powodu tworzenie fake kont i wystawianie opinii nie mających nic wspólnego z rzeczywistością są nie tylko nie w porządku, ale krzywdzące zarówno dla konkurencji jak i dla klienta, który może ominąć wspaniałe miejsce tylko i wyłącznie z powodu kłamstwa.
Co zrobić w przypadku, kiedy zostałem ofiarą nieprawdziwych opinii w internecie?
W takim wypadku zdecydowanie nie powinno pozostać się obojętnym, ponieważ w branży gastronomicznej opinia klientów to ogromny wyznacznik dla wszystkich. Jeśli zostały nam wystawione opinie, co do których mamy pewność, że są wymyślone przez konkurencję, to w takich chwilach warto skontaktować się z profesjonalistami od opinie Google. Pomogą oni doradzić jak w takich chwilach powinniśmy się zachować i co zrobić, aby w szybkim czasie fałszywe komentarze zniknęły z naszego konta.
- Profesjonalne usługi księgowe – klucz do sukcesu biznesowego - 7 września 2023
- Ewolucja programowania low-code, czyli skracanie drogi do tworzenia oprogramowania - 25 sierpnia 2023
- Metodyka Kanban – skuteczny sposób zarządzania projektem - 11 lipca 2023