Video to w ostatnim czasie najbardziej popularny format kreacji wykorzystywany w marketingu internetowym. Potrafi on najdłużej skupić uwagę potencjalnych klientów, którzy na przykład przeglądają Facebooka co jednocześnie świadczy o tym, że mamy więcej czasu aby zainteresować go proponowanymi przez nas produktami czy usługami. Doskonale z tego zdają sobie sprawę eksperci odpowiedzialni za marketing w firmie Tempo SPJ. Na ich firmowym youtubie możemy znaleźć nową serię, dzięki której klienci dowiedzą się jak wygląda wykonanie posadzki anhydrytowej od strony technicznej.
Wykorzystanie video wraz z treścią atrakcyjną dla klientów spowoduje wzrost zainteresowania posadzka anhydrytowa Łódź
Do tej pory ukazały się trzy materiały z serii #TempoRady. Część pierwsza: sprwadzanie podłoża, część druga: odpowiedni montaż dylatacji oraz układanie styropianu oraz część trzecia: wykonanie wylewki oraz ocena jakości wykonanego podłoża.
Sprawdź materiały firmy Tempo SPJ, na pewno przydadzą Ci się w razie planowania realizacji związanej z posadzka anhydrytowa Łódź.